Logo Culinair Kommers

Culinair Kommers is een echt familie bedrijf. Zo begon ook Jamie Kommers 5,5 jaar geleden bij Culinair Kommers. Het slagersvak had toen zijn hart gestolen. Inmiddels heeft hij zich ontpopt tot medewerker binnendienst en houdt hij zich bezig met het oplossen van de problemen van de klanten en de marketing communicatie. Hij vertelt er alles over in dit interview.

 

Als medewerker binnendienst houdt Jamie zich sinds een half jaar bezig met de klantenservice en (marketing) communicatie. Hij vindt het erg leuk om de problemen van klanten op te lossen en gaat altijd grondig te werk. “Als er bijvoorbeeld problemen zijn met een bepaald product, dan bedenk ik een goede oplossing. Allereerst zoek ik uit wat er aan de hand is. Het kan bijvoorbeeld een fout in het systeem zijn, maar ook een probleem bij de klant of de leverancier. Ik los dan het probleem op en zorg voor een alternatief voor de klant. Ik haal er veel voldoening uit om op die manier de klant toch nog tevreden te stellen. Ik krijg vaak terug dat men erg blij is met de service die we leveren, dat is altijd leuk om te horen.”

Naast de klantenservice houdt Jamie zich ook bezig met de marketing communicatie van Culinair Kommers. Specifiek betekent het dat hij nu een nieuwe website aan het maken is en dat hij zorgt voor de juiste informatie in de webshop.

Carrière switch

De switch naar de binnendienst kwam eigenlijk voort uit de ambitie om ooit zelf een bedrijf te starten. “Dat is wat ik uiteindelijk graag wil. Maar dan moet ik natuurlijk wel van de hoed en de rand weten over de bedrijfsvoering en klantkennis opdoen. En hoe kan dat nou beter dan op de binnendienst? Ik ben heel blij dat ik deze kans heb gekregen en vind het super leuk!”

De grootste uitdaging

“De grootste uitdaging in mijn werk is wel de klant écht verder helpen. Dat is ook nog eens erg leuk. De klantenkennis die ik nu opdoe helpt daar enorm bij. Zo weet ik inmiddels aardig bij welk type klant welke aanpak het beste werkt. Daarnaast vind ik het echt een uitdaging om creatief te zijn in mijn oplossingen en dat ook in te zetten met het ontwikkelen van een nieuwe website.

Het lekkerste gerecht?

Jamie moet even nadenken maar is erg stellig in zijn antwoord: “De speklap, die is echt het allerlekkerste, die eet ik praktisch elke week. Daar zorg ik wel voor.“